13% респондентів до податкової не ходять...
весь Кіровоград
Закінчився черговий етап соціологічного опитування, під час якого платники податків розповідали про свою точку зору на діяльність податкової служби регіону.
Цього разу участь у ньому взяли 4011 жителів Кіровоградщини різного віку та соціального статусу. Їх думка допоможе оптимізувати роботу податківців та позбавитися від негативних моментів, які до цього часу в ній присутні.
Переважна більшість респондентів вважає працівників податкової служби області справжніми професіоналами. На „добре” рівень їх виконання функціональних обовязків оцінили 2193 особи, або 54,7% від загальної кількості опитаних, на „відмінно” – 1161 особа (28,9%), як „задовільно” – 644 чоловіка (16,1%). І лише 13 осіб вважають, що місцеві податківці працюють дуже погано.
Із загальної кількості опитаних діяльність органів державної податкової служби щодо налагодження партнерських стосунків із платниками податків 2176 осіб, або 54,3% оцінюють як добру, 759 – як дуже добру (18,9%), 1005 – як задовільну (25%).
А під час виконання податкових зобов‘язань (сплати податків чи подання звітності) жодних проблем не виникає у 54,1% респондентів (2169 осіб), іноді й окремі питання – у 31,8% (1275 осіб), постійно – у 147 осіб (3,6%). 420 чоловік з такими питаннями не стикалися.
Тринадцять осіб, а це 0,3% від загальної кількості опитаних, постійно стикаються з випадками тяганини, грубощів, неуважності та тривалого стояння в чергах при відвідуванні податкових інспекцій Кіровоградщини. Разом з тим, з такими випадками ніколи не стикались 2695 респондентів (67,2%), іноді – 698 (17,4%). Ніколи в податкових інспекціях не бувало 13,3% респондентів, або 532 особи. Дана позиція опитування свідчить про те, що в даному напрямі ще є над чим працювати. Одним із методів може стати звільнення тих податківців, які без належної поваги ставляться до платників податків – за результатами опитування за поведінкою держслужбовців буде встановлено суворий контроль.
Звернення громадян регіональними органами державної податкової служби завжди розглядаються своєчасно та якісно – у цьому переконані 2832 жителя області (70,6%), що взяли участь в опитуванні. Проте 396 респондентів (9,9%) вважають, що відповіді на запитання носять формальний характер та не вирішують питання по суті звернення. Три особи заявили, що відповіді на запитання змушують звертатися повторно, в тому числі і до органів податкової служби вищого рівня.
Незважаючи на нестабільність податкового законодавства, 2391 респондент (59,6%) вважає, що послуги з його роз‘яснення надаються завжди своєчасно та на високому професійному рівні, 1115 осіб (27,8%) вони скоріше задовольняють, ніж навпаки. Негативно роботу податківців у цьому напрямі оцінили 10 осіб (0,2%). 495 жителів області такими послугами жодного разу не користувалися.
Серед основних чинників, що негативно впливають на авторитет податкових органів, на першому місці стоїть нестабільність та недосконалість податкового законодавства. Саме так вважає 1111 осіб (27,7% від загальної кількості респондентів). На другому – часті зміни в законодавстві (623 особи, або 15,5%), на третьому – відсутність Податкового кодексу (430 осіб, або 10,7%). Як бачимо, на думку платників податків, саме законодавство не дає зробити діяльність податкових органів держави більш ефективною. Так що депутатам Верховної Ради нового скликання є на чим замислитися.
Перепечатка материалов допустима только со ссылкой на РКС. Ссылка для традиционных СМИ — rks.kr.ua; гипер-ссылка для использования в онлайне — <a href="https://www.rks.kr.ua/">Новости Кировограда</a> (скопируйте и вставьте).
Уважайте чужой труд: все новости, опубликованные в РКС, проходят редакторскую правку. Иногда это просто исправление ошибок, но часто, чтобы придать новости читабельный вид, материал приходится переписывать с нуля. И даже в этом случае мы всегда указываем источник. Коллеги, ждем того же от вас. Спасибо.