Кировоград. Портал

Кировоград — новости и сайты

Искать: Как искать?
Детальный поиск
Например:



Новости Кировограда

Аеропорт у Кіровограді: бути чи не бути?Аеропорт у Кіровограді: бути чи не бути?

весь Кіровоград

Програма розвитку аеропортів Кіровоградської області, яка була розроблена ще у 2005 році і мала тривати протягом десяти років, не фінансується. Про це під час останнього засідання прес-клубу на тему: "Аеропорт у Кіровограді: бути чи не бути?" розповів тимчасово виконуючий обов'язки директора КП "Аеропорт Кіровоград" Олександр Гергеленко.

За його словами, аеропорт при такому низькому попиті на його послуги та таких високих податках на землю просто не може існувати без державної підтримки. Більше того, дуже мало аеропортів у світі, не кажучи вже про Україну, є беззбитковими і такими, що їх не дотує держава. Саме тому аеропорт, власником якого зараз є Кіровоградська обласна рада (раніше до керівництва аеропортом була причетна і адміністрація), постійно перебуває на межі банкрутства

Втім, останнім часом складається враження, що до цього хтось добре докладає руку, бо привабливі площі землі вздовж дороги, що веде на Знам'янку, видаються цікавими для численних інвесторів – власників магазинів, заправок та інших структур. Про це розповів директор МААК „Урга” Леонід Шмаєвич. За його словами, керованій ним фірмі вже довелося купити будівлю аеровокзалу, щоб там не збудували казино, але що робити із землею, яку хочуть через банкрутство КП „Аеропорт Кіровоград” розділити між дрібними бізнесменами? „Аеропорт просто вбивають, – переконаний Леонід Шмаєвич. – Сьогодні місто і депутатська більшість у міськраді не хоче знизити податок на землю, якої у аеропорту майже 20 гектарів, а податкова описує за борги все майно – від факсів до КамАЗів. Далі підприємство доведуть до банкрутства і продадуть землю за безцінь!”

Натомість ректор Державної Льотної Академії Михайло Рубець переконаний, що аеропорт не тільки не життєздатний, але й не буде таким у найближчі 5-10 років. Звичайно, якщо залишиться у комунальній власності. Ректор ДЛАУ пропонує... передати аеропорт академії, точніше, Міністерству освіти, щоб таким чином уникнути сплати податків. „Ми готові займатися перевезеннями пасажирів, і навіть не треба нічого будувати – ми всю інфраструктуру побудуємо на власній території після того, як отримаємо необхідні документи”, – говорить проректор ДЛАУ Владислав Московіченко. На це логічно зауважує т.в.о. директора КП „Аеропорт Кіровоград” Олександр Гергеленко, що всі необхідні документи та будівлі для функціонування аеропорту вже давно має його підприємство, і немає жодної необхідності дублювати ці речі. Хіба що для того, щоб позбутися частини землі, зробивши це безконтрольно у разі банкрутства підприємства.

Чим закінчиться протистояння двох сил – тієї, що хоче зберегти аеропорт для міста і області, і тієї, що прагне ухопити шмат землі, поки це ще можна? Перші готові налагодити аеро-таксі, щоб возити людей по області та забезпечувати у разі необхідності санітарну авіацію, що досі діє при обласній лікарні. Другі хочуть здати льотну полосу в оренду поштовій фірмі, що має у Кіровограді аж одну машину „Таврія” для перевезень листів. Перші говорить, що за європейськими стандартами кожне місто, де є хоч 50 тисяч населення, повинне мати аеропорт на випадок техногенних катастроф чи інших непередбачених ситуацій. Другі твердять, що не знайдеться у Кіровограді бізнесменів, готових у справах літати до Києва, замість трястися у машині 3-4 години. Слово лишається за депутатами обласної ради – віддадуть вони на дерибан 19 гектарів землі вздовж траси чи побачать у них надію і перспективу „крилатого” міста.

Теги новости:
аэропорт
аэропорт в Кировограде
УРГА
Леонид Шмаевич
Михаил Рубец
Государственная летная академия Украины

Новости в тему:

Новости Кировограда: обсудить на кировоградском форуме

Перепечатка материалов допустима только со ссылкой на РКС. Ссылка для традиционных СМИ — rks.kr.ua; гипер-ссылка для использования в онлайне — <a href="https://www.rks.kr.ua/">Новости Кировограда</a> (скопируйте и вставьте).

Уважайте чужой труд: все новости, опубликованные в РКС, проходят редакторскую правку. Иногда это просто исправление ошибок, но часто, чтобы придать новости читабельный вид, материал приходится переписывать с нуля. И даже в этом случае мы всегда указываем источник. Коллеги, ждем того же от вас. Спасибо.

Кто живет в Кировограде? Смотрите фотографии кировоградцев на сайте «Знакомства в Кировограде»
А еще можно посмотреть, что нового в кирнете

RSS