У Кіровограді розширять одну з магістральних вулиць
Кіровоградська правда
Протягом місяця спеціалісти Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» з Дніпропетровська виконають техніко-економічне обґрунтування проекту реконструкції проїжджої частини вулиць Орджонікідзе та Колгоспної між вулицями Київською та Братиславською (зокрема й розширення проїзду під залізничним полотном на вулиці Орджонікідзе, де зараз є можливим лише однобічний рух).
Про це домовилися під час робочої зустрічі у міській раді п’ятого вересня перший заступник міського голови Василь Дзядух, начальник управління капітального будівництва міської ради Віктор Ксеніч та головний інженер проекту ПВКП «Технотранспроект» Микола Тараненко, виходячи із завдань і зобов’язань підписаної три місяці тому угоди між управлінням капітального будівництва міської ради та названою проектною організацією, повідомляє сайт міської ради.
Дорогою, яка пролягає вулицями Орджонікідзе й Колгоспною, можна найшвидше дістатися із центру міста та прилеглих мікрорайонів на Новомиколаївку та у зворотному напрямку. Однак швидкому пересуванню цим шляхом заважає те, що проїзд крізь арку (над якою знаходиться залізнична колія) можливий лише почергово в один бік. Тому водії вже давно нарікають на вузькість цього проїзду. Тож настав час його розширювати. Та перед тим як домовлятися з проектувальниками, потрібно було з’ясувати, яким чином можна проводити необхідне розширення. Задля цього міський голова Олександр Саінсус та перший заступник міського голови Василь Дзядух зустрічалися з головним інженером Одеської залізниці Григорієм Бойком, начальником колійного відділення Одеської залізниці Валерієм Дорошенком та головним інженером Знам’янської дирекції залізничних перевезень Олександром Компанійцем, а також директором ПВКП «Технотранспроект» Василем Ковальчуком.
На даний час спеціалісти ПВКП «Технотранспроект» уже провели геодезичні обстеження та геологічні дослідження об’єкта, які дають змогу виконувати подальшу роботу з виготовлення проектно-кошторисної документації. Після виконання техніко-економічного обґрунтування проекту фахівці проектної організації мають підготувати проект і робочі креслення до нього, а тоді вже можна братися й до розширення проїзду. З огляду на масштабність і складність робіт їх можна буде виконати лише за фінансування з державного бюджету.
- Теги новости:
- строительство
- ремонт дорог
- Василий Дзядух
- ПДД
- Виктор Ксенич
Новости в тему:
- Скільки коштуватиме проїзд у Кіровоградському транспорті? — Новини Кіровоградщини
- Кіровоградські перевізники можуть втратити свої маршрути — Fotoinform
- В Кировограде заработали новые светофоры — 0522.in.ua
- У Кіровограді розширять дорогу під залізничною аркою — Кіровоградська правда
- За тиждень на Кіровоградщині почнуть будувати ядерний завод — Новини Кіровоградщини
Перепечатка материалов допустима только со ссылкой на РКС. Ссылка для традиционных СМИ — rks.kr.ua; гипер-ссылка для использования в онлайне — <a href="https://www.rks.kr.ua/">Новости Кировограда</a> (скопируйте и вставьте).
Уважайте чужой труд: все новости, опубликованные в РКС, проходят редакторскую правку. Иногда это просто исправление ошибок, но часто, чтобы придать новости читабельный вид, материал приходится переписывать с нуля. И даже в этом случае мы всегда указываем источник. Коллеги, ждем того же от вас. Спасибо.