Кировоград. Портал

Кировоград — новости и сайты

Искать: Как искать?
Детальный поиск
Например:




Новости Кировограда

У Кіровограді розширять дорогу під залізничною аркою У Кіровограді розширять дорогу під залізничною аркою

Кіровоградська правда

Найближчим часом управління капітального будівництва Кіровоградської міськради та приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" з Дніпропетровська підпишуть угоду про створення робочого проекту реконструкції проїжджої частини вулиць Орджонікідзе та Колгоспної між вулицями Київською і Братиславською, повідомляє сайт міської ради.

Основною частиною угоди стане домовленість про будівництво проїзду під шляхопроводом і залізничним полотном у тому місці, де зараз можливий лише однобічний рух. Для остаточного з’ясування того, що і як потрібно буде робити для створення поруч з одним проїздом ще одного тунелю та розширення проїжджої частини названих вище вулиць, відбулася нарада під головуванням першого заступника міського голови Василя Дзядуха за участі представників ПВКП "Технотранспроект", структурних підрозділів міської ради та облдержадміністрації, а також Одеської залізниці.

Варто нагадати, що дорогою, яка пролягає вулицями Орджонікідзе й Колгоспною, можна швидко дістатися із центру міста та прилеглих мікрорайонів на Новомиколаївку та у зворотному напрямку (інший шлях – шляхопроводом неподалік від автовокзалу № 1 (Об’їзний провулок) через залізницю, у випадку перекриття якого проїзд під аркою, що на вулиці Орджонікідзе, лишається єдиним, яким можна дістатися із центру на Новомиколаївку і у прилеглі мікрорайони). Однак швидкому пересуванню цим шляхом заважає те, що проїзд крізь арку (над якою знаходиться залізнична колія) можливий лише почергово в один бік.

Фахівці "Технотранспроекту" запропонували варіант збільшення пропускної спроможності однієї з найпроблемніших ланок транспортної мережі Кіровограда у результаті створення додаткового тунелю поряд з наявним. За оцінкою спеціалістів з Дніпропетровська, орієнтовна вартість робіт з реалізації проекту складе трохи більше 32 мільйонів гривень, термін його виконання – від 10 місяців до 1,5 року. При цьому, зазначили автори ідеї, швидкість залізничного транспорту над місцем пробивання другого тунелю буде потрібно буде зменшувати до 5-15 км/год, а швидкість автомобільного транспорту лишатиметься такою ж, як і до реконструкції.

Під час обговорення умов проектування реконструкції проїжджої частини вулиць та арки учасники зустрічі детально обговорювали, яким чином це можна зробити. Наприкінці зустрічі Василь Дзядух зазначив, що на даному етапі головне завдання всіх організацій, задіяних у підготовці до реконструкції арки та проїжджої частини вулиць Орджонікідзе й Колгоспної між вулицями Київською та Братиславською, – якнайшвидше зібрати всі необхідні дані щодо стану наявних інженерних мереж у місцях реконструкції, підписати угоду, створити робочий план та залучити на реалізацію проекту державні кошти.

Теги новости:
благоустройство
строительство
транспорт
Василий Дзядух

Новости в тему:

Новости Кировограда: обсудить на кировоградском форуме

Перепечатка материалов допустима только со ссылкой на РКС. Ссылка для традиционных СМИ — rks.kr.ua; гипер-ссылка для использования в онлайне — <a href="https://www.rks.kr.ua/">Новости Кировограда</a> (скопируйте и вставьте).

Уважайте чужой труд: все новости, опубликованные в РКС, проходят редакторскую правку. Иногда это просто исправление ошибок, но часто, чтобы придать новости читабельный вид, материал приходится переписывать с нуля. И даже в этом случае мы всегда указываем источник. Коллеги, ждем того же от вас. Спасибо.

Кто живет в Кировограде? Смотрите фотографии кировоградцев на сайте «Знакомства в Кировограде»
А еще можно посмотреть, что нового в кирнете

RSS