Кировоград. Портал

Кировоград — новости и сайты

Искать: Как искать?
Детальный поиск
Например:



Новости Кировограда

Кіровоградськими дорогами буде не соромно їздити

Урядовий портал

В рамках проекту започаткованого прес-службою Кіровоградської облдержадміністрації обговорення "Пріоритетні напрямки розвитку Кіровоградщини" 4 травня відбулась прес-конференція начальника служби автомобільних доріг у Кіровоградській області Миколи Мездріна, на якій він проінформував журналістів про напрямки діяльності дорожньої галузі України, зокрема про роботи, що ведуться на дорогах Кіровоградщини, дав характеристику автомобільних доріг загального користування, розповів про джерела фінансування галузі, окремо зупинився на відрізку будівництві відрізку автобану "Київ-Одеса", що пролягає територією Кіровоградської області.

"Для будівництва автомобільної дороги в межах Кіровоградської області було залучено 14 українських дорожньо-будівельних організацій, залізничні війська, будівельні фірми з Білорусії та Македонії, задіяно понад 700 одиниць будівельної техніки та біля 2000 працівників", - зазначив він.

Взагалі, автобан Київ-Одеса є ділянкою 9-го міжнародного транспортного коридору та транспортного коридору „Балтійське море - Чорне море", має довжину у Кіровоградській області 38 км, з'єднує значні промислові, адміністративні та культурні центри України з морськими портами і зонами відпочинку на узбережжі Чорного моря.

У попередні роки на ділянках від Києва до Жашкова довжиною 138 км та від Одеси до Червонознам'янки довжиною 81 км дорога була реконструйована під 4 смуги руху з відповідним облаштуванням. Середня ділянка дороги від Жашкова до Червонознам'янки збудована в 50-60-х роках, мала 2 смуги руху загальною шириною 7,5 м і не відповідала сучасним вимогам. Щорічні економічні втрати від незадовільних умов руху на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки становили близько 300 млн.грн. і постійно зростали.

У зв'язку з цим назріла необхідність реконструкції існуючої дороги з дотриманням вимог, які відповідають вимогам сьогоднішнього дня.

В 2003 році під патронатом Президента України розпочато впровадження проекту з реконструкції автомобільної дороги Київ-Одеса на ділянці від Жашкова (Черкаська область) до Червонознам'янки (Одеська область).

Загальна довжина ділянки, що підлягає реконструкції у межах Кіровоградської області, становить 37,2 км; вартість робіт - 409 млн.грн.

За словами Миколи Мездріна, у процесі проведення робіт з реконструкції автодороги Київ-Одеса в межах Кіровоградської області перевлаштовано 38 км мереж зв'язку, побудовано 4 шляхопроводи протяжністю 294,95 м, 1 міст протяжністю 26,56 м, 1 підземний перехід довжиною 36 м, 1 скотопрогон протяжністю 42,33 м, 4 біопереходи протяжністю 108,25 м, 35 труб протяжністю 870,19 м.

Загальний обсяг земляних робіт у межах Кіровоградської області складає 2669 тис. м³.

Зараз облавтодор займається будівництвом ділянки дороги "Олександрівка-Кіровоград-Миколаїв", яка буде пролягає в обхід м. Бобринця. Планується в червні цього року закінчити 5 км траси. Як повідомив Микола Мездрін, автомобільна дорога Олександрівка-Кіровоград-Миколаїв має державне значення і віднесена до регіональних доріг Р-16.

Дорога має велике економічне значення, поєднує північні регіони з південними, є найкоротшим напрямком до Криму.

Інтенсивність руху на даний час складає 1700 автомобілів щодоби, а на 20-річну перспективу складе 3100 авт./добу. Згідно з перспективною інтенсивністю руху, дорога відноситься до 2 категорії. На відрізку Бобринець - межа Кіровоградської та Миколаївської областей параметри та стан дороги не відповідає сучасним вимогам безпечного руху: покриття має значні дефекти у вигляді сітки тріщин, напливів, викривлення поперечного профілю, що виникли через недостатню міцність дорожнього одягу.

Ділянка дороги в межах м. Бобринець не відповідає вимогам безпеки руху і є аварійно-небезпечною через наявність 3 поворотів під кутом 90°, двох мостів у незадовільному стані, поздовжніх ухилів, що досягають 9%.

Кіровоградським ВКП Укравтодор розроблена проектно-кошторисна документація на ділянку по обходу Бобринця довжиною 8,1 км загальною вартістю 32,8 млн.грн., проект будівництва моста через річку Бобринка, в стадії розробки.

На даний час виготовлена проектно-кошторисна документація на реконструкцію ділянки дороги від с. Кетрисанівка до межі області загальною довжиною 16,66 км та вартістю 41 млн.грн.

Начальник служби автомобільних доріг у Кіровоградській області наголосив на замалому державному фінансування галузі. В бюджеті України на 1 км. кв. обслуговування та утримання дорожної ділянки виділяться близько 3 тис. доларів. Для порівняння, у Франції ця сума складає 30 тис., в Німеччині – 27, в Російській Федерації – 12 тис. доларів. За словами Миколи Мездріна, не повністю використовується транзитний потенціал нашої держави. Щільність доріг на км. кв. у тієї ж Франції – 1,65, в Польщі – 1,55, на Україні ж лише – 0,28, що веде до втрати близько 3 млрд. грн. надходжень до Державного бюджету.

Микола Мездрін також розповів про роботу облавтодору в Кіровограді. Вже зроблені усі в'їзди в обласний центр, реконструйовані пр. Правди, вул. Московська тощо. "Ми можемо говорити не тільки про "ямковий ремонт", а й про перспективи вдосконалення дорожних мереж", - сказав він. На балансі дорожної служби з'явилась нова сучасна техніка, засоби механізації, що дозволяє зекономити робочі ресурси, час та кошти.

Перший заступник голови Кіровоградської облдержадміністрації Анатолій Ревенко дав високу оцінку роботи служби автомобільних доріг в Кіровоградській області та наголосив, що ремонт автошляхів є одним з пріоритетів ОДА. "За клопотанням обласної державної адміністрації збільшено обсяги фінансування галузі; це дає надію сподіватися, що найближчим часом дороги Кіровоградщини будуть відповідати державним стандартам. Нам не буде соромно їздити своїми шляхами", - зазначив він.

Теги новости:
дорожные работы
ремонт дорог
реконструкция трассы
автобан Одесса-Киев
трасса Р-16
дорожное покрытие
автодор
государственное финансирование
Бобринецкая трасса

Новости в тему:

Новости Кировограда: обсудить на кировоградском форуме

Перепечатка материалов допустима только со ссылкой на РКС. Ссылка для традиционных СМИ — rks.kr.ua; гипер-ссылка для использования в онлайне — <a href="https://www.rks.kr.ua/">Новости Кировограда</a> (скопируйте и вставьте).

Уважайте чужой труд: все новости, опубликованные в РКС, проходят редакторскую правку. Иногда это просто исправление ошибок, но часто, чтобы придать новости читабельный вид, материал приходится переписывать с нуля. И даже в этом случае мы всегда указываем источник. Коллеги, ждем того же от вас. Спасибо.

Кто живет в Кировограде? Смотрите фотографии кировоградцев на сайте «Знакомства в Кировограде»
А еще можно посмотреть, что нового в кирнете

RSS