Кировоград. Портал

Кировоград — новости и сайты

Искать: Как искать?
Детальный поиск
Например:



Новости Кировограда

Василь Дзядух: «Потрібно змінювати інфраструктуру пасажирських перевезень»Василь Дзядух: «Потрібно змінювати інфраструктуру пасажирських перевезень»

Кіровоград.proUA.com

Голова правління кіровоградського ВАТ «Автобусний парк 13527» Василь Дзядух розповів «Кіровоград.proUA.com» про найближчі плани очолюваного ним підприємства.

− Василю Онисимовичу, планувалося, що інтервал руху автобусів та тролейбусів складатиме 5−7 хвилин. Чи проводяться якісь роботи у цьому напрямку?

− Ми сьогодні продовжуємо системно працювати, щоб інтервал роботи автобусів відповідав сказаному раніше. Такі програми зараз відпрацьовуються в Полтаві, такі програми відпрацьовуються в Сумах, такі програми є в Дніпропетровську і Києві. Вони в конкретному застосуванні мають технічні люфти, тому ми хочемо зробити це наближено до ідеальної системи контролю. Працюємо, і я щиро кажу, що сьогодні ще не вдається забезпечити такий інтервал руху, як ідеально: три хвилини, три хвилини, три хвилини.

На це є декілька причин. Перша − це завантаженість транспортних засобів від Собору і до Дитячого світу. І доводиться простоювати як автобусам, так і тролейбусам. Тариф − такий як він є, − він не забезпечує прибуткової роботи. І ми плануємо до кінця року ще поставити як мінімум, як мінімум, підкреслюю, 5 автобусів великовмісних, щоб ущільнити роботу автобусів, а також ми плануємо капітально відремонтувати, капітально, підкреслюю, дуже якісно відремонтувати як мінімум 5 тролейбусів і 5 тролейбусів купити.

Є проблема по тролейбусному парку. В тролейбусному парку, якщо ви знаєте, створена комісія за розпорядженням міського голови про аудит даного підприємства, щоб чітко визначитись з його перспективою, з його проблемами, з технічним станом транспортних засобів, з матеріально-технічним станом промислової бази, станом інженерно-технічним вірніше електротехнічним станом інфраструктури, це підстанції силові, це опори, це контактні лінії, і таким чином тоді прийти до прийняття конкретного рішення. На сьогодні так складається, що на тролейбусний парк працює десь біля 23 тролейбусів, а 20 тролейбусів стоять технічно непридатні, це кладовище. Але за них треба платити орендну плату, такий договір, є в цьому проблема, і ми надіємося, і ми працюємо, співпрацюємо з міським головою, який, до речі, дуже серйозно зайнявся вирішенням цього питання.

− Ви говорили про отримання п’яти нових автобусів. Вони також їздитимуть за маршрутом № 150?

− Поки треба забезпечити той інтервал, за який ми боремося. Три хвилини. Але зараз ми працюємо до 23, і люди, до речі, схвально відгукуються, є в пресі, і це оцінка нашій роботі, нашому колективу.

− Василю Онисимовичу, до вас запитання як до члена виконкому та як до фахівця із транспортних перевезень. Мер Кіровограда Володимир Пузаков пропонує розвантажити центр міста шляхом забезпечення руху там тільки великовмісним транспортом. Як ви до цього ставитесь, і наскільки це технічно можливо?

− Я до цього ставлюся серйозно. Ми зараз десь години з 12-тої до 16-тої від Собору до Дитячого світу вже не можемо проїхати. По-перше, необхідно врахувати пропускну можливість вулиць, порахувати завантаженість вулиць автомобілями. Друге − відсутність стоянок. Де в центрі є стоянка? Ви місцева жителька, скажіть, де. Ніде. Немає, все запружено.

Взагалі, основне − це закон про автомобільний транспорт, де чітко сказано, що пріоритетом перевезень на маршруті загального користування є режим звичайний. А маршрутний, експресний − це як додатково.

− До речі, про законодавство щодо транспорту. Чому державна субвенція, яка надходить для відшкодування перевезення пільговиків, розподіляється тільки між «Автобусним парком» та «ЄТК»?

− Не зовсім так. Розподіляється ще на «Укрінвест», ПП Кобченко. Є конкретна законодавча технічна процедура. Перше − треба взяти участь в конкурсі на виконання цих послуг, друге − треба отримати результат, тобто вийти переможцем в цьому конкурсі. А для того, щоб вийти переможцем у конкурсі, треба мати технічну базу. Це умови, які ліцензовані. Це і своєчасний технічний контроль, своєчасний медичний контроль, це звіт бухгалтерський на надання платних послуг, де чітко фіксується через бухгалтерію кількість зданої виручки від платних перевезень, треба захистити вартість тарифу, показати затрати, які входять в методику обліку, треба захиститись перед управлінням соціального захисту, зареєструватися в казначействі. Головне, що треба, − перевозити всі категорії пільгові.

Я б хотів сказати що на пільгових перевезеннях підприємство працює збитково. Як збитково? Причина − наприклад, тільки в цьому місяці дизпаливо подорожчало на гривню, тобто в нас собівартість зросла на 120 тисяч, а тариф в нас не збільшився.

У нас сьогодні заробітна плата на підприємстві − 1445 грн., коли в області 1137. Бізнес, у якому ми знаходимося, − це соціально орієнтована мотивація, і працювати потрібно дуже прозоро.

− Ви неодноразово говорили, що автобуси і тролейбуси планується обладнати GPS-навігаторами, зупинки − інформаційними табло. Чи ведуться зараз якісь роботи?

− Я говорив, що потрібно змінювати інфраструктуру пасажирських перевезень. Сьогодні на зупинках необхідно забезпечити критий навіс для людини, щоб вона могла при очікуванні транспортного засобу вберегтися від дощу і інших якихось погодних явищ, повинне бути табло, яке має співпадати з графіком руху, оцього ми добиваємось.

Крім того, як це можна сісти в красивий автобус і отримати неприязні слова, грубощі якісь? Ми несемо в люди професійність, а професійність − це культура, це терпимість, це своєчасність допомоги, це своєчасність, як кажуть, відгуку на питання, на пропозицію. Колектив підприємства, інженерно-технічні працівники, вся команда, всі працюють на кінцевий результат.

Читайте також:

Алла Лисенко, фото — Украина-Центр

Теги новости:
пассажирский транспорт
Василий Дзядух
автобус
троллейбус
льготный проезд
ОАО Автобусный парк 13527
интервью

Новости в тему:

Новости Кировограда: обсудить на кировоградском форуме

Перепечатка материалов допустима только со ссылкой на РКС. Ссылка для традиционных СМИ — rks.kr.ua; гипер-ссылка для использования в онлайне — <a href="https://www.rks.kr.ua/">Новости Кировограда</a> (скопируйте и вставьте).

Уважайте чужой труд: все новости, опубликованные в РКС, проходят редакторскую правку. Иногда это просто исправление ошибок, но часто, чтобы придать новости читабельный вид, материал приходится переписывать с нуля. И даже в этом случае мы всегда указываем источник. Коллеги, ждем того же от вас. Спасибо.

Кто живет в Кировограде? Смотрите фотографии кировоградцев на сайте «Знакомства в Кировограде»
А еще можно посмотреть, что нового в кирнете

RSS