Кіровоградський відділ захисту прав споживачів змінює формат роботи
Кіровоградська міська рада
Відділ захисту прав споживачів у 2010 році проводитиме менше перевірок суб'єктів господарювання, натомість більше уваги приділятиме громадянам, які потребують допомоги в захисті своїх прав.
Про це заявила під час прес-конференції у міській раді начальник відділу Алла Шерстньова.
За її словами, з 2005 року, відколи змінилось чинне законодавство щодо захисту прав споживачів, громадянам самотужки дуже важко здійснити юридично вірні алгоритми дій, щоб захистити власні інтереси. Відповідно до законодавства України, сьогодні неможливо відразу обміняти у торговельному закладі недоброякісну річ або ж повернути за неї гроші. Необхідно пройти досить складну процедуру підтвердження того, що придбаний товар має істотні недоліки.
Що робити, якщо ви придбали неякісний товар?
Алла Шерстньова рекомендує споживачам у разі придбання неякісних товарів або отримання неякісних робіт чи послуг уважно вивчити документи, за якими були придбані товари, послуги, звернутися з письмовим зверненням до підприємства-продавця (надавача послуг) з проханням задовольнити претензії, виставлені у зверненні, а також з вимогою, у разі потреби, провести експертизу якості товару, роботи, послуги. Заява складається у 2-х екземплярах, один екземпляр надається представнику підприємства, а на другому екземплярі фіксується дата здачі, посада, ПІБ та підпис того, хто прийняв заяву. У разі відмови представника підприємства належним чином оформити прийом заяви, споживач особисто має зафіксувати в другому екземплярі: «заява здана, дата, ПІБ, підпис». Також заяву можна відправити поштовим відправленням з повідомленням про вручення.
У разі, якщо споживач не отримав бажаних результатів безпосередньо на підприємстві, необхідно звертатися до органів захисту прав споживачів з письмовою скаргою на ім'я керівника органу.
Алла Шерстньова відзначила, що завдяки активності відділу у питаннях захисту прав споживачів, все частіше підприємці у добровільному порядку ідуть назустріч покупцям. У першому кварталі 2010 року близько 20% претензій споживачів були вирішені на підприємствах торгівлі.
Загалом у 2010 році відділом захисту прав споживачів було призупинено продаж товарів, які не відповідали вимогам законодавства та не супроводжувались документами, що засвідчують якість та безпеку товарів, на загальну суму 14,33 тисячі гривень, повернуто громадянам кошти за неякісні товари, роботи і послуги на суму 7,886 тисяч гривень, надано 267 консультацій громадянам міста для захисту їхніх прав.
Фото — Gettyimages.com
Новости в тему:
- Кіровоградські соцмаги «розтиражують» по Україні — Новини Кіровоградщини
- Поляки побудують в Кіровоградській області оптовий ринок — Коментарі: Кіровоград
- Запрет на продажу алкоголя в ночное время в Кировограде не соблюдается — Украина-Центр
- У Кіровограді введуть картки на продукти — Новини Кіровоградщини
- Губернатор Кіровоградщини обурений поведінкою водіїв маршруток — Коментарі: Кіровоград
Перепечатка материалов допустима только со ссылкой на РКС. Ссылка для традиционных СМИ — rks.kr.ua; гипер-ссылка для использования в онлайне — <a href="https://www.rks.kr.ua/">Новости Кировограда</a> (скопируйте и вставьте).
Уважайте чужой труд: все новости, опубликованные в РКС, проходят редакторскую правку. Иногда это просто исправление ошибок, но часто, чтобы придать новости читабельный вид, материал приходится переписывать с нуля. И даже в этом случае мы всегда указываем источник. Коллеги, ждем того же от вас. Спасибо.